SAYFALAR

8 Mayıs 2015 Cuma

ANNELERİMİZİN GÜNÜ




            Anne! Annem; nedir anne diye sorulduğunda kimisi sadece  "anne" işte ne ya ne varda abartıyorlar bu kadar, ne hediye alacam yaaa gün dediğin gelir geçer, hepi topu 1 gün işte , diye düşünenler var. Evet malesef  hala aramızda böyle örümcek düşünceli olanlar var.

                 7 gün 24 saat 1 kuruş bile almadan bizim için çalışandır anne. Etrafımızda bu kadar olaylar oluyorken bile herşeyi bırakıp sadece bizi düşünen varlıktır anne. Herkes, çevrende seninle dalaşırken, bağırıp öfkelenirken, sadece gözleri ile bile seni motive edebilendir anne.Sevgimiz tek günemi sığmalı, Hayır. Ama; en yoğun yaşanan gündür "Anneler Günü" .Bu nedenle sizlerde annenize olan sevginizi, ona olan minnettarlığınızı gösterebileceğiniz bir gün imkanınız var iken değerlendirin.Belki bir daha böyle bir gün göremiyebilirsiniz. Aslına bakarsanız hergün gösterin. Sonuçta sadece birgün mü? seviyorsunuz annenizi; cevabı hayır ise, hadi durmayın.Çok az zamanınız kaldı.Zaman bitmeden değerlendirin vaktinizi.

                 Annem; Canım annem. Kıyamam sana ben.Gözünden süzülen o bir tek gözyaşın varya hani; ona bile kıyamam ben. İçin kan ağlıyorken bile sırf biz üzülmeyelim diye yüzümüze gülen kadın, Annem. Rabbimin bile Cenneti ayakları altına serdiği kadındır benim Annem.Benim kanatsız meleğimsin sen. Yere sağlam basma nedenimsin sen. İyi ki annemsin, iyi ki benim annem sen olmuşsun. Hayata bir kez daha gelseydim yine senin annem olmanı isterdim meleğim. Hani bazıları derler ya bizde anne olalım o zaman anlarız belki. Benim için değildir o anne. Ben senin kıymetini küçük ve minik bir kız iken anladım anne. Hiç unutmuyorum o gözünden süzülen yaşlarını. Çok küçüktüm ama sanki o damlalar yere değilde yüreğime düştü, kor damlaları gibi ince ince. Çok paralarımda olsa sana pahalı hediyelerde alsam, biliyorum senin en büyük hediyen bizleriz Annem. Ben sana bu anneler gününde hediye almadım, yazdım Annecim. Umarım hediyemi beğenirsin.
           


                      SENİ ÇOK SEVİYORUM MELEĞİM...

    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder