SAYFALAR

22 Mayıs 2015 Cuma

PRATİK BİLGİLER

    Merhaba kızlar.Sizler için araştırıp bulduğum ve saçlarımızı nasıl düzleştirebiliriz yada nasıl kıvırcık yaparız.Evet, bu konular ile ilgili pratik birkaç bilgi paylaşımı yapmak istiyorum. Ayrıca; paylaşacağım bu ürün fiyatlarıda bütçemize çok uygun.




        Öncelikle ilk paylaşmak istediğim ve kullanımı gerçekten pratik ve bir o kadar da ortaya harika bukleler çıkaran "Magic Levarege".Bu ürün saçlarınızı yakmadanve zarar vermeden en basit şekilde nasıl kıvırcık yaparız sorumuza cevap buluyor.bu bigudiyi almak çevrenizde araştırmasına girmeyin.Ben denedim yok :) Hatta bu işi yapanlar arasında bu ürünü bilen bile yok.Çok komik ama malesef öyle. Bende düşündüm en azından benim çevremde bulunanlara bilgisini vereyim dedim. Peki bu ürünü o zaman nereden nasıl temin edebiliriz. Bu bigudiler internet üzerinden temin edilebilir. Aman dikkat korsan satıcılara. Güvenli alış-veriş sitelerimiz sağolsun. Ben şuradan isim vermiyorum ama güven sağlayan ve emin olduğunuz sitelerden satınalmanızı öneriyorum.
        



            Gelelim diğer ürün grubundan olan "Saç düzleştirici ve Kabartıcı tarak V Fön Tarağı". Bu ürün ise diğer ürüne zıt oalrak saçlarımızı düzleştirmenin en pratik yoludur. Fön yapmayı tercih eden arkadaşlarımız, bil hassada duştan sonra saçlarımızın düzleşmesini sağlamak için normal tarak yerine bu tarağı tercih ederek saçlarınızı kurutabilirsiniz. Bu tarak fırçanın aksine saçlarınız dolaşmasınada engel olur. Bu ürünüde internet üzerinden aynı şekilde kolaylıkla temin edebilirsiniz.


            Ben bu bilgileri tamamen araştırmalarıma dayanarak sizlerin beğenisine sundum. Ama ilerleyen zamanda tecrübe ederek paylaşımlarımı sağlayacağım. Umuyorum bu bilgiler ile size faydam olmuştur kızlar.



          Güzellikle kalın :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder