SAYFALAR

13 Mayıs 2015 Çarşamba

SOMA' DA CAN KAYBI. TÜRKİYE' DE İNSANLIK KAYBI.

                         SOMA' DA CAN KAYBI.
                                                      TÜRKİYE' DE İNSANLIK KAYBI.

                  Senesini doldurmuş olduğumuz bu acı olay ile kayıplarımızın ne derecede büyük olduğunu bir kez daha anlamamızı sağladı. Bu kayıplar Soma' nın değil Türkiye'nin kaybı idi ama üstüne alınan kim.Acımızı paylaşan tüm vatandaşlarımız bunun bilincinde ve sosyal paylaşım sitelerinde de ne derecede olduğunuzu hepimiz gördük.Beni üzen ise bu olayı ört bas ederek geçiştirmek.Ne kadar sürdü bu olay yaşanalı çok mu uzundu uzasa ne olurdu ki zaten dimi,ne değiştirdi ki! İnanın ben sobamı kaldırdım ve bir daha kurmadım,kuramazdım ki! 




Hepimizde diyoruz, bu kadar zaman nasıl geçti, nasıl da bir yılımızı geride bıraktık. Bunu gidin birde Soma faciası ailelerine sorun. Bir yılı nasıl geride bırakmışlar. Acıları ne derecede taze kalmış.
Soma olayında da bir hayatın kapandığını çıplak göz ile açıkça görmüş olduk.
Böyle bir olayın bir daha yaşanmaması bizim elimizde ama uygulayan kim?

                   
              Şu an bir araştırma yapılsa ülkemizde soruda şu olsa: "2014 Yılında yaşamız olduğumuz acı olay ile Soma faciasında kaç kişi şehit olmuştur". Sizce yüzde kaçlık kısım biliyordur. Ben size söylüyeyim. Bu olayın üzerinden çok değil bir yıl geçmesine rağmen %50 geçmeyecektir.

Çok acı!!!

Facia sonrası ocağı sönen tüm ailelere baş sağlığı diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder