SAYFALAR

20 Haziran 2015 Cumartesi

EL EMEĞİ GÖZ NURU YEMENİ' den ELBİSELER

              

           Arkadaşlar size bu yazımda annemin yapmış olduğu ve satışını site üzerinden yapamaya başlamış olduğum yemeniden yapılan elbileselerden bahsetmek istiyorum. Bu tarz giyimler sizlerinde bildiği gibi geçmişten bu yana hala süre gelmektedir ve günümüzde de bu giyimleri geleneksel bir kıyafet olarak kullanan yörelerimiz bulunmaktadır. Annemin yapmış olduğu bu oyalı yemeni elbiseler daha modern ve daha zevke hitaben hazırlanmıştır. Bu kıyafetleri daha çok plajda ya da yaz akşamlarında, akşam pazarı gezileriniz de rahatlıkla kullanabileceğiniz tarzda uygulanmıştır. Kişiye özel bedene özel de yapılabiliyor. Ayrıca istediğiniz her modeli, her rengi rahatlıkla zevkinize göre uygulanabiliyor. 
  


HAZIRLANIŞI:

     Biraz da hazırlanışından bahsetmek istiyorum. Bu yemeni elbiseleri hazırlarken çok hassas davranmak gerekiyor. Çünkü gerçek yemeniyi az çok hepimiz biliriz hassas bir kumaş yapısı vardır ve hemen kaçabilme imkanı oldukça da yüksek. Bu sebeple de hassas davran mecburi kalıyor.


         Ayrıca hazırlığı esnasında müşterilerin siparişlerine göre de el yapımı ya da hazır oyalarla da kenarları süslenip kıyafete hareket verilebiliyor. Yukarıda da belirttiğim gibi her model ve her renkte yapılabiliyor. Hatta normal giyim olarak normal yaşantımızda dahi kullanmak istediğimizde içine yemenin içindeki renklerinden bir renginde astar kullanılarak hazır hale getirerek karşımıza farklı bir seçeneği daha çıkmış oluyor. 

      Annemin bu yemeni elbiselerinin ilk tasarımını da uygulaması benim baskılarıma dayanamadığı içindir. Ben ilk bu elbiseden yaptırdığımda 16 yaşındaydım. Anneminde terzilik kendi mesleği olduğundan normal kıyafetlerden sürekli hazırladığı müşterileri vardı. Bende onlar yapılıyor neden bunlarda olmasın diye düşünürek baya bir baskı uyguladığımı inkar da edemem. Beni kırmayarak böyle  bir yapıma başladığı  için;   Anneciğime benim kanatsız     Meleği' me sonsuz teşekkürler ...



  Sizlerde bu yemeniden yapılmış elbiseleri incelemek ve sipariş vermek isterseniz  tık tık:

Ya da mail ile bilgi vermek isterseniz mailime tık tık






2 yorum: