SAYFALAR

12 Haziran 2015 Cuma

PRATİK ALETLER

       Pratik bilgilerin yanı sıra internette dolaşırken keşfettiğim bir sitede bulunan ve bu sitede satışı yapılan değişik ürünleri keşfettim.O kadar farklı ve bilmediğim ürünler olduğunu fark ettim ki gezdikçe gezdim, sizler içinde içlerinden en farklılarını bulup yazmak istedim.

O kadar çok pratik aletler yapılmış ki.Mesela mutfak ürünlerini göze alırsak inanın bu aletler sayesinde hepimiz uzman aşçılar oluruz. Örneklendirecek olursak:

                                  

"spiral sebze doğrayıcı" Bu ürün ile yapacağınız kızartmaları ya da haşlamaları bir canlandıralım ımmmm kokuları   geldi bile....
   Ya da şekli civatayı andıran "spiral dilimleyici". Dışarıda satılan dilimli patates kızartmaları yerine bu pratik alet sayesinde evde çocukarlımız için kendimiz nasıl bir yağ kullanıldığınıda bilerek cipsler hazırlayabiliriz. Ayrıca pratik aletlerden cips yapma makinası da var eklemeden geçmek istemedim.

"kavun - karpuz dilimleyici"  Sizcede tam mevsimine göre kullanışlı bir alet değilmi, hiçte uğraşmaya gerek yok.Tek yapmanız gereken biraz kuvvet.
         
        Mutfakta hepimizin kabusu olan helede tam yağı kızarttınız yumurtayı kırıyorsunuz kabuklarda tavada, ya da tatlılarınız,kek,börek,çörek vb... yaparken yumurtanın sarısını ayırmak mesele olur hepimize. Düşünler bunuda atlalamış ve bizler için pratik aletlerden "ez cracker" yani yumurta kırma ve sarısını ayıklama aletini yapmışlar. Ayrıca bu ürünün kullanımı ile ilgilide sayfanın sonunda bilgilenmemiz için bir videoda paylaşmayı uygun gördüm.

 Bu siteyi gezdikçe yemek yapma arzunuzun ne derecede arttığını hissedeceksiniz. Mesela "kirpi rende" o kadar ciciş gözüküyor ki kullanmaktan ziyade mutfak süsü olarak kullanmayı isteyeceksiniz.

                 Bu siteyi ziyaret etmenizi tavsiye ederim arkadaşlar. Çoğumuzun hayatında ilk defa göreceği pratik aletlere raslamanız mümkün. Açıkcası ürünlere bakmaktan sitenin güvenli bir alışveriş ortamı sunup sunmadığını kontrol edemedim. Ama fikrimide sorarsanız bu kadar farklı ve güzel ürünleri bizlerin beğenisine sunan bir site hiçte boş olmayacaktır. Bu kısımıda size bıorakarak sitenin adresini sizlere vermeyi uygun buldum. Umarım hayatınızda önerdiğim pratik bilgiler gibi pratik aletlerde iyi bir yer yapar.








4 yorum:

  1. Karpuz için olanı geçen gün bim de gördüm ilginç:)
    soyucular çok hoşuma gitti bir bakınayım bakalım yerine:) teşekkürler ,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÜRÜNLER BENİMDE ÇOK DİKKATİMİ ÇEKTİ HEMDE ÇOK KULLANIŞLI. BEN TEŞEKKÜR EDERİM.

      Sil
  2. Hakikaten ne kadar güzelmiş. Bayıldım. Özellikle misafirin önüne şekilli kesilmiş şeyleri çıkarsak ne kadar hamarat olduğumuzu düşünürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmek yetersiz kalır. Hamarat değilmiyiz zaten ;)))

      Sil