SAYFALAR

16 Haziran 2015 Salı

İLGİNÇ ABUR - CUBURLAR

             

                Arkadaşlar; bugünkü yazımda sizlere ilginç ve bir o kadarda şaşıracağınız abur -cuburlardan bilgi vermek istedim.

OREO: İlk çıktığında ülkemizde  bizim bildiğimiz hali ile siyah bisküvi kaplı ortasında kreması olan ve süte bandırılarak yendiğinde tadı damağınıza yapışarak müthiş bir lezzet. Ama; yurtdışına doğru açıldığımızda bu lezzetlerin biraz daha farklılaştığını görmek mümkün. Ayrıca çok fazla çeşitleri ilede karşılaşmak mümkün. Ben şimdi burada hepsini yazarsam uzunca bir sayfada yer kaplayacağı için bir kısımını sizlerle paylaşmak istedim.

*Doğum günü pastası tadında içerisinde renkli şeker partikülleri bulunan oreo...



*Şekerli mısır tadında hatta üzerindeki resimlerdende anlaşılacağı gibi şekerli mısırlı oreo...

*Meyve kokteyli tadında pembe kremalı oreo...


*Karpuzlu kremalı sandiviç bisküvili iki renkli kremalı oreo...


*Zencefilli bisküvili oreo...


PRINGLES: Bu cipsede ait yurtdışında gerçektende çok farklı çeşitlere rastlamak mümkün. Mesela resimde verilen cipsler çeşitlerine göre bilgilendirilmiştir. Bu cipsler tüketicilerin damak zevklerinide yansıtmaktadır.


1)Yengeçli  2)Yosunlu  3)Izgara karidesli...


4)Fındık ve Yaban mersinli 5)Endonezya stili çöp şişli 6) Limon ve susamlı
7)Bangkok usulü hazırlanmış ızgara Tavuklu...


LAYS: Bu markayada ait yurtdışı üretiminde bulunan cips çeşitlerininde pringles' dan farklı olmadığını onunda çok çeşitli ürünleri ile karşılaşmak mümkün.

*Salamlı cips lays...


*Barbekü soslu lays...

*Sarımsaklı sezar soslu lays   ** Izgara peynir ve ketçaplı lays...













8 yorum:

  1. Çok güzeller de bir de zararlı olmasalar! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OREO'LARDAN ZİYADE CİPSLER MALESEF ÖYLE, BİRDE ZARARLI OLMASALAR.

      Sil
  2. birkaçını denemiştim, sanıyorum kullanılan yağlardan dolayı adı cazip gelse de tadı pek bana uygun gelmemişti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DENEYİMİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BİZLER BÖYLE TADLARA SİZİNDE DEDİĞİNİZ GİBİ ALIŞKIN OLMADIĞIMIZ İÇİN BELKİDE UYGUN GELMİYOR.

      Sil
  3. paylaşımınız için teşekkürler....

    YanıtlaSil
  4. ben hepsini alırım bunların ama :-))

    YanıtlaSil