SAYFALAR

25 Temmuz 2015 Cumartesi

OSSION MAKE UP FIXIER SPRAY (MAKYAJ SABİTLEYİCİ SPREY)

     

                   Uzun zamandan bu yana kullanımı yapılan ama benim bir türlü keşfedemediğim olan ürün ossion. Fakat bu ürünün ne olduğunu buldum :))) ve bu ürün hakkında benim gibi bilmeyen arkadaşlarımında olmadığını düşünürek onlarıda bu ürün hakkında fikir sahibi yapmak istediğim için, ürünü detaylandırmak istedim.

Peki bu ürün nedir?

Kimisi porselen makyajda profesyonel olan bir ürün olarak adlandırıyor. Kimisi ise sadece makyaj sabitleyici olarak. Ama ürünü bizzat kendim test ettiğimde çok aman aman porselen makyaj görüntüsü yoktu. Bunun nedeni altta kullanılan ürünlerinden kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Tabi ki gerçekten porselen makyaj elde etmek isterseniz kullanılan ürünler farklı ve özellikle o amaçla tasarlanmış ürünlerdir. Ama orta düzeyli kendi halinde işe gidip gelirken makyajını yapan bir insansanız bu ürün sizler için yeterli olacaktır. Çünkü testlerime dayanarak söyleyebilirim ki makyajı yüzde gerçekten sabitlediği doğru. Hatta ben bu ürünü alışverişe çıkmadan önce kullandım ve sizlerde biliyorsunuz havalar çok sıcak gidiyor. Bu sıcaklarda makyajı sabit tutmak çok zordur. Helede göz kalemini! Ama bu ürünü denediğimde o kadar sıcakta göz kalemim dahi akmadı.Kullandım ve tavsiye edebileceğim bir ürün olduğuı kesin. Ama yine belirtmek isterim; çok fazla beklentiniz varsa bu ürün size göre değil. Çünkü; o beklentileri bilirim bu ürün o beklentilerinizi karşılamaz. Günlük hayatta rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün.

Peki bu ürün nasıl kullanılır?

Çok basit. Arzu ettiğiniz tonlarda ve ürünleri kullanarak yapmış olduğunuz makyajınız bittikten sonra, yüzünüze bir karış ya da biraz daha mesafesi olacak şekildeki uzaklıkta kısa kısa bastırarak spreyinizi kullanabilirsiniz. Yalnız; benim tavsiyem, astım veya benzeri bir rahatsızlığınız varsa sakın kullanmayın denemeyin bile arkadaşlar. İçerisinde bulunan yoğun maddeler tıkanıklığa sebebiyet olabilir. Çünkü; parfüm kokusundan daha etkili olduğu bir gerçek. Göz ardıda edilemez.

Güzellikle, sağlıkla kalın arkadaşlar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder