SAYFALAR

22 Temmuz 2015 Çarşamba

TEŞEKKÜR YAZISI




           Bugün benim doğum günüm arkadaşlar ve bu doğum günümde ilk aldığım hediyeyi sizlerle paylaşmak istedim. Çünkü bu hediyenin benim için ayrı bir yeri var.

      Bu hediye blog yazarlığına başladığım bu süreçte ilk aldığım hediye. Aslında bu hediye doğum günüm için değil yazdığım yazıda aldığım yorumlar sayesinde kazandığım bir hediyedir. Bu hediyede tam doğum günümde elime ulaşması ayrıca bir sürpriz oldu. Öncelikle siz okuyucu arkadaşlarıma vermiş olduğunuz destekler için teşekkür ederim. Ayrıca da Netten Yazar ekibine göstermiş olduğu ilgi ve alaka için de çok teşekkür ederim. Bu yolda hem kendime hemde benim gibi olan tüm arkadaşlarıma benzeri ve daha iyisi başarılar diliyorum.





Nettenyazar.com üzerinden  "İşlenen suçların altında yatan suçlular" link üzerinden bana hediye getiren yazıma ulaşabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun :) Nice sağlıklı, mutlu, huzurlu seneler geçirmen dileğiyle. Hayattaki en güzel hediye -öyle laf olsun diye değil gerçekten- kitap... Keyifle okuyacağından eminim. Şimdi de söz konusu yazıyı okumaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İLGİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. AYRICA TEBRİĞİN İÇİN ÇOK SAĞOL.

      Sil