SAYFALAR

25 Şubat 2015 Çarşamba

KADER DEĞİL,GERÇEK!

       

            Çoğu zamanlarda hemen hemen hepimizin kullandığı, hatta artık klişeleşmiş olarak kullandığımız cümleler vardır.

"Bugünüde bitirdim ".
"Bugünüde bitirdim ama, gel birde bana sor".
"Bugünü bitirdiysem artık hergünüm iyi geçer". 
Ya da;
"İyiki böyle bir gün geçirebildim"
"İyiki böyle bir gün geçirme fırsatı buldum" gibi vs vs...

               Ama bu cümleleri akşamına kuramayan, evine varamayanlar var. O an, O dakikalar yaşantısı film şeridi gibi gözünün önünden akıp geçen, O an; tek aklından geçenin ölecekmiyim,ölüyormuyum.

Ya da; sadece sevdikleri...

              İşte bu arkadaşlar.Sizler de biliyorsunuz ki onlara ölmek isterrmisin diye bile soran olduğunda belki o anki cevapları hayatla dalga geçmekti, belki de gerçekten samimi cevapları vatanım için evet! Vatanım için şehit olurum.Evet, vatanları için şehit oldular.Kimisi gerçenten bu uğura bilerek girdiler, kimisi kurban gittiler.Ama; şöyle de bir gerçek varki, hepimizin farkında olduğu bilinçli; ve bilinçsizmiş gibi tedbirsizlikten kaynaklandığıdır.Ölen ölmüştür zaten dimi! Olan; kalanlaradır. Asıl maksadımız bunların tekrarlanmaması.Görüyorum ki, bu olaylar geçmişte de yaşandı,şimdi de yaşanıyor ve gelecekte de yaşanacak.

           Bu kader değil.Her olay kader değildir.Kaderimizin ve Hayatımızın böyle olaylarla sonuçlanmasına müsaade etmeyiniz.




Geride kalanlara Allahtan başsağlığı diliyorum...

          



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder