SAYFALAR

1 Nisan 2015 Çarşamba

SABOTAJ MEYVELERİ Mİ?

     



       21.Yüzyıl Türkiyesindeyiz ve böyle bir dönemde iken  31 Mart olaylarını yaşamış olmanın üzüntüsündeyiz.Diğer dönemlerde de olduğu gibi 2015 yılıda 31 Mart gününe damga vurarak bu günlere katılmayı başardı.

                Bu dönemde tüm Türkiye'de elektrik kesintisini yaşamak.Ne tesadüftür ki 2 dakika! kesintiye rağmen hayatımızın o 2 dakikası ile başbaşa kalmak.Durum bumudur.Yalnış zamanda yalnış yerdemi bulunmak.Ya da sen doğru yerde dururken o yerden alı konulmakmıdır.Hayatımızın bir kesinti kadar kısaltılmasımıdır?Ama bu durum sanıyorum  hepimizin kafalarına güzelce kazındı.Amaçlarıda bu değilmiydi zaten.O günü bir nakış gibi işlemek.Ne oldu şimdi yine bir hayat bitti,bir dönem kapandı.Daha büytük bir dönemin başlangıcınada imzalar atıldı.Emelleriniz gerçekleştimi,herşey istediğiniz gibimi oldu yoksa hala eksiklermi var.Başka birgüne mi kapanış yapacaksınız ;sanmıyorum.Gerçi bu günümüze karamsarda kalmamak lazım.En azından yaşadığımız kesinti ile hayatımızda başımıza neler gelebileceğini hangi dostumuzu, akrabamızı, aile bireyimizi daha çok sevdiğimizi daha çok ihtiyaç duyduğumuzu test etmek için iyi bir fırsat oldu.Ama hepimiz için zor bir test olduğuda gerçek.Bazılarımız bu testi geçemedi.Kimside kopya çekerek başarısını elde etti.Bu başarının bedelini kimiside ağır ödedi.

                 Başka olan olaylardan bazıları ise Futbolcularımız için acı bir gün olmasıydı.Kendilerine Başsağlığı diliyorum.

         31 Mart 2015 Hepimiz için karmaşık ve uzun birgündü.Ama en çok bu duruma emeklilerimiz sevindiler diye umuyorum.Sevinmiyeceksinizde ne yapacaksınız.Başka çaremi var.
.Ve yine umuyorum ki böyle birgün birkez daha yaşamayız.Ama; sanmıyorum...

               Biride keşke çıkıpta şimdi dese 1 NİSAN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder