SAYFALAR

6 Temmuz 2015 Pazartesi

İKSİR GÜZELLİK SALONU (SELMA USTA)

         


             Hafta sonu ziyaretini yapmış olduğum hatta biz Türklerin mantığı ile hem ziyaret hem ticaret usulü canım arkadaşımın yeni açmış olduğu mekanını ziyarette bulundum. Çok güzel geçti. Çünkü insanın kendi arkadaşı olunca ve böyle girişimlerde bulununca ve bu girişimci birde bayan olunca artılar artmakla kalmıyor insanı mutlu ediyor. Bir de bu artılar güzellik olunca tamda bizim konumuz dedim ve böyle bir bilgiyi sizlerle paylaşamadan geçemezdim. 

            Arkadaşım; yeni yerini hem mevki olarak hem de dekorasyon olarak çok beğendim. Umuyorum ki bu yeni yer ile yeni yeni başlangıçların olur ve hedeflerine ulaşırsın.


                Mekan olarak dört tane yolun kesişmiş olması ve bunların üstünde bir mekan olması senin için bir avantaj sağlıyor. Hatta benim fikrim yol üzerine bir de ışıklı tabela da koymak fayda sağlayabilir (şu an aklıma geldi :)) İç mekan da kullandığın detaylar ve açık renkler çok ferahlatıcı. Ayrıca;hizmetini vermiş olduğun güzelliğimiz ile alakalı olarak güzellikte bakıma dair aradığımız ne  varsa senin salonunda hepsini bulmak mümkün. Hatta ve hatta senin salonun klasikleşmiş kuaför salonu konseptinin dışına çıkıyor. Bununda nedeni saç kısmını katmamış olmandan kaynaklanıyor. Güzellik salonu deyince klasik akla gelen saç - bakım , saç tasarım. Ama; senin burada uygulamaya geçirdiğin bakım tamamen gerçek anlamı ile bir vücud bakım. 



            Eğer sizlerde İksir güzellik salonunu ziyaret etmek isterseniz eğer resimde belirtilen adresten ulaşabilir ya da bu  " Selma USTA İksir güzellik salonu " facebook adresinden mekan sahibine ulaşabilirsiniz.

      Senin bu mekan ile gülen yüzün daha çok gülsün ve  hiç bir zaman da solmasın arkadaşım. Yeni yerin Hayırlı Uğurlu olsun Canım...



10 yorum:

  1. Harika arkadaş dayanışması. Bende başarılar diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizler de çok çok Teşekkür ederiz.

      Sil
  2. gidenlere sağlık olsun,, dinlence olsun inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. İnşallah.

      Sil
  3. çok güzel bir yermiş.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun arkadaşınıza

    YanıtlaSil

Google+ Badge